I want, I canܓܨ
I want, I canܓܨ

I want, I canܓܨ

178

چند روزیه که احساس میکنم زشتم!
احساس میکنم اصلا آدمی نیستم که دیگران میخوان!
اصلا هیچکس دوست نداره به من توجه کنه!
چون فکر میکنن من خشکم!
چرا من خلم؟ چرا اینجوریم؟ چرا تا دیروز از گلدوست خوشم میومد
امروز از یگانه! و میدونم چند وقت دیگه از یه نفر دیگه!
اصلا چرا من باید از یه جنس مخالفی که میشینه با همه حرف میزنه بجز من
خوشم بیاد؟ البته یگانه آدم خاکی هست کسی نیست ازش بدش بیاد
خلاصه اینکه من خلم، خلم و خلم

177

غرق تمنای توام، موجی ز دریای تو ام
من نخل سرکش نیستم، تا خانه در ساحل کنم
از گل شنیدم بوی او، مستانه رفتم سوی او
تا چون غبار کوی او، در کوی جان منزل کنم
اول کنم اندیشه ای، تا برگزینم پیشه ای
 آنگه به یک پیمانه می،  اندیشه را باطل کنم
"لیلا فروهر، فریاد
دلم میخواد همه این شعرو بنویسم! :/
از وقتی که دارم روان شناسی میخونم همه خواب هام بی معنی شدن!
چرا؟ چون فهمیدم همه خواب هامون افکارمونن که توی نا خودآگاه ما هستن!

176

سه روزه دستمه، حسش نیست وارد کنم! 

نگید چقد تنبله ها دیروز صبح پیش استادم بودم 

بخاطر اینا دوباره غروب تو این گرما رفتم پیشش! 

قروقاطی مینویسن مردم عاقا...

175

یکشنه امتحان احساس و ادراک داشتم
5 نمره میانترم، نرفتم ندادم! والا...
انگار ما بیکاریم وسط تابستونم درس بخونیم
20 تا سوال داده بود 25 ٪ هیشکیم 5 نمیشه!  منم اگه میخوندمم 5 نمیشدم!
کلاسای دوشنبه هم نرفتم گرفتم خوابیدم!
چه معنی میده تابستون 8 صبح کلاس باشه! اونم "زن"!
در جریان باشید هفته دیگه هم زورم میاد برم ولی مجبورم برم! حذف میشم! 
اینم از گوگوش داشته باشید: 
"بی تو باید، بی تو باید تا نفس دارم ببارم "

174

بعضی چیزا باید همیشه تو دلت بمونه
بعد که هی میخونی یادت نیاد چی بوده!