I want, I canܓܨ
I want, I canܓܨ

I want, I canܓܨ

31

وقتی قراره برم استخر برام عین یه ضد حال بزرگ میمونه چون میدونم دوباره باید برم جون بکنم!

ولی وقتی میرم یه انرژی خاصی بهم میده که تا تهشو خالی نکنم بیرون نمیام!

الان دوره ناجیگری هستم، هر بار که میرم اول باید 12 دور طول استخرو شنا کنم، تا الان دوبار رفتم

یه بار تو 10 دقیقه و 45 ثانیه، یه بارم 10 دقیقه و 30 ثانیه، باید اونقدر برم که این تایم به زیر 8 دقیقه برسه

اواخر خرداد تست ناجی گریه دارم خودمو آماده میکنم!

شنبه با یه وزنه 5 کیلویی شنا کردم... 4 شنبه وزنه رو داد فقط شنا کنم اما شنبه انداخت ته آب باید میرفتم

برش میداشتم بعدا یه عرض استخرو شنا میکردم میبردمش لبه استخر، مثلا غریقم هست...

"نمیدونم چرا مربیم بعضی موقع ها تو کوک منه! مثلا اول پرسید محصلی؟ بعد گفتم کاردانی گرفتم فعلا بیکارم

شنبه دوباره پرسید دانشگاه میری؟ من فکر کردم بیکاری پیشنهاد دادم بیای ناجی بشی، ایشالا تا تابستون

ناجی شدی میری کناره دریا، گفتم من چیزی رو برای کار یاد نمیگیرم حتی درسم برای کار نمیخونم برای علاقه و

یادگیری بیشتر میرم دنبالشون!"

نظرات 3 + ارسال نظر
Reyni سه‌شنبه 20 اسفند 1392 ساعت 13:39 http://reyni.blogsky.com

یعنی من اگه غرق بشم تو میای نجاتم بدی ؟

راستش منم خیلی دوست داشتم ورزش کنم ولی از هر جایی که زنا اونجا باشن متنفرم چون به نظر من خانوما همه چیو فقط واسه کلاس گذاشتن می خوان ... این چیزیه که خودم به چشم دیدم

بله که نجات میدم! البته اگه قبلش خودم غرق نشم

قبول دارم ولی همه اینطوری نیستن...

Reyni سه‌شنبه 20 اسفند 1392 ساعت 13:47 http://reyni.blogsky.com

راستی ، کامنت جوجو رو توی اون وبلاگت خوندم ...

اتفاقا بنظر من وبلاگ واسه اون کارایی که اون گفته هست .
اصلا وبلاگ برای همین چیزا ساخته شده حالا دیگه یه عده میان و دری وری میریزن توش دلیل نمیشه چون یکی دوست نداره این کارو بکنه اون حرفا رو بهش زد ...
راستش به خاطر همین هم هست که من وبلاگمو خصوصی کردم چون از این جور آدمای دراز گوش زیاد مزاحمم میشدن

من در مقابلشون سکوت نمیکنم!

سعیده دوشنبه 26 اسفند 1392 ساعت 17:03 http://nakhab.blogsky.com/

باور کردم

ولی واقعا همینطوره هااا
دوس ندارم برم سرکار!
چقد من خنگم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد