I want, I canܓܨ
I want, I canܓܨ

I want, I canܓܨ

169

چقدر دوست دارم از ایران برم
تا فراموش کنم همه کسایی رو که اذیتم کردن...
به قول امین منصوری: بعضیا رو نمیشه هیچوقت بخشید

168

خب لوسی علاوه بر اینکه چند هفته پیش پوست دستش کنده شد

چند روزش پیش یهو صبح پاشدیم دیدیم دستش کاملا زخمه!

انگار اون گربه بیشعوره اومده بود بازوشو گاز گرفته بود

2 طرف بازوش زخم عمیق بود

ما هم براش بتادین زدیم! اونم دردش میگرفت فرار میکرد!

باره دوم دیگه با ما قهر کرد.. هی اون جای زخمشو لیس میزد

همه موهای اون قسمت ریخته بود... نفسیه من دستشو زمین نمیذاشت :(

دانشگاه خوبه! با استاد آمارم داریم همکاری میکنیم!

امروز هم عماده خاله زنک اومده بود تو بوفه پیش ما دخترا نشسته بود!

ولی خوب بود کلی خندیدیم...

167

من اوووووووووووومدممممممم :)

خیلی خستم! وقتم ندارم زیاد! هی هفته تموم میشه دوباره

دوشنبه، سه شنبه و چهار شنبه میاد باید برم دانشگاه :|

زود میگذره لامصب!

خبر اینکه دو روز پیش لوسی با یه گربه دعوا میگیره پوست دستش و

ناخونش کنده میشه! شیف عموم بوده کلی نازش میکنه... منم دیروز دیدم

خیلی ناراحت شدم... پیشی جانه منی تو