I want, I canܓܨ
I want, I canܓܨ

I want, I canܓܨ

186

تو از من ناراحتی؟
با من حرف بزن... وقتی هیچی نمیگی، وقتی حرف نمیزنی
میدونم تو دلت یه چیزی هست و نمیگی... بگو
با توام.. تویی که باهات حرف زدم اما جوابمو ندادی...
ازون روز تو فکرتم، ناراحتم :(

185

موس خریدم، ترازو خریدم، هارد هم مامانم گرفت!
مونده چه چیزایی؟؟ یادم نمیاد! بیخیال! بقیه چیزایی که میخوام رو
مینویسم، مدت ها بود که دلم شیراز میخواست، حالا جور شده!
از طرف دانشگاه میرم، چه دوستم بیاد چه نیاد من میرم (ولی امیدوارم بیاد!)
با اولین پولی که برسه دستم چیکار میکنم؟؟ میرم سفر!
چه بابام بذاره چه نه من میرم، با داخل کشور مخالفتی نداره ولی من دلم خارج
از کشور میخواد!
امیدوارم به زودی نصیبم بشه... اونم اگه گفتین کجا؟؟
لوسی هم که بزرگ شده برای خودش میره یهو سه روز نمیاد بعده سه روز بر مگیرده
اونم نصفه شب! پیشی تو چه میکنی حالا؟؟ دلم برات تنگ شده ها...