I want, I canܓܨ
I want, I canܓܨ

I want, I canܓܨ

118

شاید یکی از دلایلی که از خودکال صولتی خوشم میاد اینه که خیلی شبیه اونی هست که اسفند 91

دنبالم اومده بود!

117

آخر سر نفهمیدم این G = Log هست خب؟ Log هم 10 به توان آلفا! حالا من توانش رو بدست آوردم

شد 10 به توان 2.1208 !! خب بعدش چی میشه؟؟ چجوری حسابش کنم؟؟ آمار چی بود آخهههههه!

تازه تویه جای دیگه wi  هارو روی xi  ها نوشتم بعد همه رو با هم باید جمع کنم! جمع کسری چجوریه؟؟

توی مثالش هر چی با هم جمع میکنم جوابم اونی نمیشه که خودش آورده! واسه همین این مسئله

رو نصفه حل کردم! 

116

ﺩﺭ ﺯﻣﺎﻧﻬﺎﯼ ﺩﻭﻭﻭﻭﻭﺭ .... رشت ﺑﻪ ﺩﻭﺭ ﺧﻮﺭﺷﯿﺪ ﻣﯽ ﭼﺮﺧﯿﺪ.... ﺯﻣﯿﻦ ﻫﻢ ﺑﻪ ﺩﻭﺭ رشت..... ﯾﻬﻮ ﺯﻣﯿﻦ

ﻭ رشت ﺑﺎ ﻫﻢ ﺑﺮﺧﻮﺭﺩ ﮐﺮﺩﻧﺪ ..... ﻭ ﭼﻮﻥ رشت از ﺯﻣﯿﻦ ﺑﺰﺭﮔﺘﺮ ﺑﻮﺩ ﯾﻪ ﺗﯿﮑﻪ ﺍﺯ رشت ﺟﺪﺍ ﺷﺪ ﻭ ﺍﺳﻤﺶ

ﺷﺪ ﻣﺎﻩ... ﺑﻪ ﻫﻤﯿﻦ ﺧﺎﻃﺮ ﻭﻗﺘﯽ ﺑﻪ ﯾﮑﯽ ﻣﯿﮕﻦ ﭼﻘﺪﺭ ﻣﺎﻫﯽ ﯾﻌﻨﯽ ﭼﻘﺪﺭ رشتی هستی؛ ﻣﺎ رشتیا ها

ﻫﯿﭽﻮﻗﺖ ﺳﻌﯽ ﻧﻤﯿﮑﻨﯿﻢ ﺟﺬﺍﺏ ﺑﺎﺷﯿﻢ ﺑﻠﮑﻪ ﺍﯾﻦ ﺟﺬﺍﺑﯿﺘﻪ ﮐﻪ ﺳﻌﯽ ﻣﯿﮑﻨﻪ ﺑﺎ ﻣﺎ ﺑﺎﺷﻪ..... ﻋﺠﺐ ﺟﻤﻠﻪ

ﺳﻨﮕﯿﻨﯽ ﺑﻮﺩ ﺩﯾﺴﮏ ﮐﻤﺮ ﮔﺮﻓتم...

هر وقت کسی ازت پرسید بچه رشتی؟؟؟ بزن روی شونش و با افتخار بگو کوچولو اینجا بچه نداره همه

مَردَن بچه میخوای برو تهرون! بزرگترین تفریح ﺑﭽﻪ های تهران اینه که: آنقدر، روز شماری میکنن تا جمعه

بشه، 65 هزار تومان بدن برن بالای برج میلاد، از اون بالا رشت رو نگاه کنن!!! تازه هم، میدونین چرا

بچه های تهرانن انقدر تمیزن؟؟؟ اینا از بس تو کف رشتیا موندن تمیز شدن!!!


لقمه "نون*
یه کاسه "ماست*
یه عشق "پاک*
یه حرف "راست*
رفاقت "بى کم و کاست*
هرچی "محبت و صفاست*
تو ذات ما رشتی هاست.
.
.
.
.
.
.
.
.
هر گونه جعل و سوء استفاده از این پیام و به نام شهر دیگری پیگرد قانونی دارد!
لایک کنید رشتیا

115

بلـــــه... در اقدامی ماهرانه اینجانب یه عکس از خودکار صورتی گرفتم! ینی دوستم میخواست بگیره

درست نمیگرفت تو یه موقعیت مناسب من ازش گرفتم! فعلا 3 تاییمون عاشق این فنچول شدیم! عاقا

ته ریش گذاشته اصلا جیگر شده دیگه! آدم دوست داره لُـپشو بکشه!

114

قضیه این "asl plz" چیه دقیقا؟؟ ینی من اینقدر شوتم؟؟ عقب موندم؟؟ خب نمیفهمم چیکار کنم؟؟


113

بچه ها میگن این خودکال صولتی شبیه "حسین مهری" هست!! راست میگن شبیه شِ! ولی خودکال

صورتی قشنگتره! دیروزم شده بود خودکال نالنجی! بین پسرا ازین خوشم میاد و شایان و یکی هم انگار

جدید اومده! اون مهندس عمران هم خوبه! اینا جزو پسرای باشخصیتن فعلا! دخترا هم به غیر از همون

عقده ای و اونی که ابروهاشو خیلی میبره بالا بقیه خوبن، ولی در کل از کلاسمون خوشم نمیاد اصلا

دوسش ندارم! خیلی شلوغه آدم توش آرامش  نداره!! ریز نمراتمم همچنان در حال اومدن هستن! حالا

کی میخوان برسن خدا میدونه! بشدت منتظر حذف زبان و فارسی هستم!


112

دوست ندارم برم دانشگاه!! واااای فردا آمار دارم! من آمار دوست ندارم!!!!!


111

انقد بدم میاد سر کلاس استاد ازم سوال بپرسه! اونم اینگلیش! اصلا استرسی فراوان وجود آدمو فرا میگیره!

اون پسره هم که خیلی ساکته، شایان (با شین غلیط تلفظ بشه) تو کلاس ما نیست! حتی اون دختره که

صداشو نازک میکنه حرف میزنه!! همه ازش بدشون میادم نیست (خدارو شکر!) اینکه میون اینهمه آدم این دو

تا رو ذکر کردم واسه اینه که از دختره حالم بهم میخوره! از پسره خوشم میاد! تا الان که مثه آدم بوده جو گیر

نشده! اون دختره هم که کلا دوست دارم خفه ش کنم اینقدر که رو اعصابه! با یه پسره هم دوسته! میاد

دانشگاه چادرشو بر میداره! (حتما با مدرسه اشتباه گرفته!) خیلی بد آرایش میکنه! خیلی جلفه! بی شخصیته!

کلا بدم میاد ازش! آها یه پسره هم هست کنار دوس پسره همین میشینه اسمشو گذاشتیم "خودکال صولتی"!

آخه شما بگید کدوم پسری با "خودکال صولتی" به عمرش نوشته؟ امروز گفت که تو داروخونه کار میکنه!

دوستمم گفت حتما قسمت آرایشی بهداشتیه! (آخه ابروهاش لامصب خیلی تمیزه!)


110

دانشگامون داره تا آخر مهر واسه ازدواج دانشجویی ثبت نام میکنه، هدیه رهبریم یه سفر به مشهده!

نبود کسی؟!

109

خیلی خیلی زیبا بود...