I want, I canܓܨ
I want, I canܓܨ

I want, I canܓܨ

62

ینی به جرات میتونم بگن تنها چیزی که میتونه همسر آینده منو ورشکست کنه

دستمال توالته!

"والا!!"

61

"من میرم عقب! میرم به... اسفند 91!! خیلی چیزا هست که باید تغییر بدم..."

60

دیشب خونه داییـم بودم پیش زنداییـم!

اونم بهم "اینـو" هدیه داد که من خیلی دوسش میداشتم

"زندایی کوچیکم امروز عمل داره میخوان از راه گلو راه باز کنن واسه هوا تا بتونه غذا بخوره...

بعدا نوشتم: عملش نکردن دیدن نمیتونه نفس بکشه... الان ریه هاش 100% از کار افتادن فقط

با اکسیژنه که زنده س..."

59

 دلم نه برای رضا میسوزه نه رامین... فقط دلم به حال رشید میسوزه...

همینطور که مینویسم اشکم میاد....

نمیدونم چی بگم... باورم نمیشه... هیچوقت زندگی روی خوشش رو بهش نشون نداد...

نمیدونم چی بنویسم...


58

امروز با دوستم مریم رفتیم صابرین...

"میگن منطقی باش، و من الان خیلی دارم سعی میکنم منطقی رفتار کنم،

اما دلیلی پیدا نمیکنم واسه قانع کردن خودم!!"


57

من نمیفهمم این چه مدلشه! عاقا تو آب استخر یه چیزای ریزی بود که همه بهش میگفتن مگس!

منو گاز گرفت!!!! یه عالمه هم گاز گرفت!! خب آخه چرا؟؟؟ مگه مرض داره..............

"مـورد داشتیـم خـانـومـه تـو گـوگـل سـرچ کـرده
قیمـت سـرویـس طلــای دختــر خـالـم
گـوگـلـم پـاسـخ داده :
دختـر خـالـت گفتـه بـه کسـی نگــم :|
"

56

بیخیال این روزا که داره میگذره من نمیتونم هیچ کاری بکنم.. نه میتونم جلو رفتن روزا رو بگیرم نه میتونم

کاره مفیده دیگه ای بکنم... تنها کاره مفیدم تو این روزا اینه که گل درست کنم و بچسبونم به تل!

بقیه ساعتا یا تو نت دارم میچرخم... یا دارم آهنگ Man Down ریحانا رو گوش میدم تا حد دیووووونگی!!

یا میرم پیاده روی که عشق همیشگیم بوده و تو این روزای خنک بیشتر...

" همین... و دیگر هیچ......"

55

امروز رفتم پیش همکار مامان وسه اینکه یه دستی به صورتم کشیده باشم!

54

اینکه بری با یکی حرف بزنی بهش بگی کلاس مربیگری ثبت نام کردی اون بهت بگه ول کن!

کلاس ناجی رفتی چی شد؟ اینکه بهش بگی میخوای کلاس فوریت بری اونم بگه نه اینکارا

رو نکن اینکه بگی دانشگاه باید ثبت نام کنی اون بگه دیگه درس نخون چون تو درس خوندنو

دوست نداری اگه داشتی از دانشگاه انصراف نمیدادی، ینی چی؟

غیر از اینه که تو بهش بگی: تو با من مشکل داری نمیخوای من هیچ کاری بکنم دوست داری

همش تو خونه باشمو فقط ظرف بشورمو غذا درست کنم، حق با تو نیست؟؟

"اگه من بمیرم همشون راحت میشن؟؟"

53

پیاده روی طولانی!