I want, I canܓܨ
I want, I canܓܨ

I want, I canܓܨ

5

چند روز پیش فقط 2500 تومن توی کیفم پول داشتم! دیدم تا آخر ماه خیلی مونده...

یهو یادم اومد که همیشه دوست داشتم به پرورشگاه مژدهی کمک کنم!

1000 تومن از کیفم برداشتمُ با همه وجودم و با عشق انداختم توی صندوق، ازینکارم

خیلی خوشحال شدم و تصمیم گرفتم همیشه اینکارو بکنم...

وقتی از استخر برمیگشتم کلی از راهُ پیاده میومدم تا هم یه نگاهی به مغازه ها

کرده باشمُ هم فقط یه مسیر پول کرایه بدم!!

مسیر پیاده روی رو با عشق میرفتم چون هم ساعت و هم خیابون خلوتی بود، بهم

آرامش میداد... تصمیم گرفتم همیشه بعد از استخر اینکارو بکنم هم برای روحیه خودم

هم برای گذروندن وقت و هم برای تحرک بیشتر...

امروز بخاطره مسئله ای 40 هزار تومن یهو پول اومد دستم! که اصلا فکرشم نمیکردم!!!

یهو یادم اومد که این جواب عشقی هست که من ساطع کردم!

خیـلی خوشحالم....


این یعنی:

"جواب کائنات به من!"

4

ﺟﺎﻡ ﺟﻢ ﺩﺍﺭﻩ ﺍﺫﺍﻥ ﺑﻪ ﺍﻓﻖ ﻟﺲ ﺁﻧﺠﻠﺲ ﭘﺨﺶ ﻣﻴﻜﻨﻪ
ﻣﺎﻣﺎﻥ ﺑﺰﺭﮔﻢ ﻣﻴﮕﻪ: ﺍﺫﺍﻥ رشته؟
ﻣﻴﮕﻢ: ﻧﻪ ﻟﺲ ﺁﻧﺠﻠﺴﻪ
ﻣﻴﮕﻪ: ﺩﻭ ﺯﺍﺭ ﺍﮔﻪ ﺷﻌﻮﺭ ﺩﺍﺷﺘﻴﺎ ﺑﺎ ﺍﺫﺍﻥ ﺷﻮﺧﻲ ﻧﻤﻴﻜﺮﺩی

:|


3

این داستان برام خیلی جالب بود...

برید ادامه شما هم بخونید:

 

ادامه مطلب ...

2

عاقا من شعر نقاشی - نقاشی رو خیلی دوست دارم!

خب این مثلا خیلی بده؟؟

چون 20 سالمه باید افسرده باشم؟

چون 20 سالمه شبکه پویا برام شرم آور میشه؟

یا کارتون باب اسفنجی دیگه ماله من نیست؟؟

 چرا باید خودمو محدود کنم؟؟


"از تفکر بعضی ها خیلی بدم میاد!

بخاطره همین رابطمو باهاش خیلی کم میکنم ولی بازم میان طرفم!

وایییییییی"


1

بعضی از حرفا هم هستن که نمیشه هر جایی زد ولی اینجا میشه زد...