I want, I canܓܨ
I want, I canܓܨ

I want, I canܓܨ

106

استقلال خواهان اسکاتلند شکست را پذیرفتند. اما من کوتاه نمی آیم.
اسماعیل فلاح
صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران

ادینبورگ

"اینو یکی تو عصر ایران کامنت گذاشته بود در راستای نه مردم اسکاتلند!!"


105

"اگر نعمتی مرا ول کند پورعیسی مرا ول نخواهد کرد!" :|

نه تورو خدا یه سرچ کنین حمید پورعیسی! انگار عصا قورت داده! ما ترم اول با این حاج (!!!!) عاقا جامعه شناسی

داشتیم! سجاد بهم گفت ینی بیشرف تر از خودش، خودشه! دقیقا همینم بود! یه پاورپوینت آورد هی حرف زد هی

حرف زد دهن مارو سرویس کرد! بعدشم انداختنش بیرون! جالبه تو بیوگرافیش نوشته مدیریت ارشادو به برادر دیگری

واگذار کردم!!! بیچاره روش نمیشد بگه انداختنش بیرون!! خلاصه اینکه نعمتی هرچی بود! اخلاقش خوش بود و همه

قبول بودن با نمره های خوب!! این عاقا نه اخلاقش خوبه نه نمره دادنش! هی وای من... اندیشه سیاسی امام خمینی

باهاش دارم! از الان نگران امتحان پایان ترمشم!


104

این خواننده ها هم امسال کلا رشتو فتح کردن! فرزاد فرزین، مازیار فلاحی، مانی رهنما، همایون شجریان، مرتضی پاشایی، شهرام شکوهی، سیروان خسروی، خواجه امیری و... همه اومدن دیگه! نبود کسی؟!

داشتم همینجوری میگشتم که رسیدم به یه سایتی که یه خانومی عکاسه عروسیه! و از لحظه لحظه هاشون

عکس گرفته! و چقدر میشه تفاوت های عروسی های اونا و  ما ایرانی ها رو لمس کرد! خیلی ساده تر هستن انگار!

و چقدر خوبه ساده زیستی....  ایـنم آدرسش


103

به قومی مبتلا شدیم که فکر می کنند خدا جز آنها کسی دیگر را هدایت نکرده

"ابو علی سینا"

پس فردا همین جمله رو با اسم دکتر شریعتی و بعضا چارلی چاپلین خواهم دید!

این معراجی ها معراجی ها که میگفتن همین بود؟؟ من نمیدونم چه عادت بدی داریم ما، میخوایم همه چیو بزرگ کنیم!

نه خدایی من دو سال و نیم تو دانشکده هنر درس خوندم یه بار که نه یه نصفه هم خبری ازین برنامه ها که بیان تندیس

درست کننو اعتراض کنن نبود! نمیدونم چه اخلاقیه ما ایرانیا داریم همش دوس داریم افراط کنیم! خو نکن دیگه برادر من!

حالا جالبتر از همه! عاقا من رئیس دانشگاه مونو فقط یه بار اونم داشت از دانشکده میرفت خونه اونم بین راه دیدمش!

ازین برنامه ها که بیا برو دفترشو اینقدر جدی و شجاع صحبت کن نداشتیم که! بعد یه سوال! این بورسیه داستانش

چیه؟؟ مگه به دانشکده های خصوصیم تعلق میگیره؟؟! :/


102

ینی هرچقدر دیروز روز خوبی بود، دیشب شب بدی بود! خواب وحشتناکی دیدم که وقتی بیدار شدم

از ترس خوابم نمیگیرفت! پتو و بالشمو برداشتم رفتم پیش مامانم اینا خوابیدم!

خواب دیدم تو کوچه نیروگاه هستم نمیدونم کی بود ولی وایستاده بود منو نگاه میکرد! بعد یهو دیدم

تو اون خونمون رو زمین فرش پهن کردیم نشستم منم از ترس مثه سجده خوابیدم که یهو خالم با لباس

کاملا مشکی اونور پله که ماشین پارک بود پشت ماشین وایستاده بود داشت منو نگاه میکرد! دوییدم رفتم

داخل دیدم مامانمو بابامو خالم خوابیدن! خواستم درو ببندم سایه درو دیدم که همون خالم داره درو هل میده

بیاد تو! بابامو صدا کردم! چند بار با صدای بلند بعد به در اشاره زدم! رفت بیرونو ببینه دیگه کسی نبود... خالمم

دیگه اونجا نخوابیده بود! بعد بیدار شدم! دیگه اصلا نتونستم بخوابم! سوره فلق و ناس هم اصلا تاثیر نداشت

میترسیدم......


101

بعده یه ماه رفتم استخر!

کلا خیلی انرژی دارم! با اینکه خیلی هم خسته م! روز خوبی داشتم! حرفیم ندارم! فقط اینکه قراره به

هیئت نجات غریق نامه بزنیم اگه دوست داشتید برام دعا کنید لااقل نتیجه همه اون جون کندنامو ببینم...

"تازه جدیدا هم عاشق امین منصوری شدم! اصلا هم پیر نیست! خیلیم دوزش میدارم!"


100

آخه ینـــــــــــــی چی؟؟؟ چه معنی میده آخهههههه...

چرا کاردانی نا پیوسته تطبیق واحد نمیخوره؟؟؟ آخههههه چرااااااا؟؟؟

ینی مرد شور این مملکت رو ببره که نظام آموزشی خودشم قبول نداره! ینی بچه های فنی حرفه ای آدم نیستن؟؟؟

ای خداااااااااااااا...... اون 4 سال هیچ! زوووووور اون اندیشه اسلامی 1 و 2 و دفاع مقدسو زبان فارسی و زبان عمومی

و تربیت بدنیه.... واااای جامعه شناسی!!!! ینی دوباره همه رو بشینم بخونم؟؟ ینی 16 واحد الکی گذروندم؟

آخه مگه میشههههههههه....

امروز مهرداد رفت کمیسیون موارد خاص بهش گفتن کاردانی نا پیوسته تطبیق واحد نمیخوره! فقط مدرکشو واسه ثبت

نام قبول میکنیم همین! حالا بررسی میکنیم تا 14 مهر میگیم! ینی این حرفایی که شنیدو بدون شک چند روز دیگه منم

باید بشنوم... بعد میگن چرا حرص میخوری... حرررررررررص ندارههههههههه؟؟؟؟


99

دیشب زهرا گفت که فاطمه ازدواج کرده!!! شاااااااااخ درآوردم! بعد فهمیدم با همون پسره ابی ازدواج کرده

شاخم دراز تر شد! اولش ناراحت شدم! چون ازدواج کرده دیگه مثه قبل نیست... خوشحال شدم که به

اونی که میخواست رسید و نشون داد پسره با اینکه ازش جدا شده بود (بخاطر گناه!) هنوزم دوسش داشت!

ایشالا خوشبخت بشه....


98

حرفی برای خواندن!

"عصـر ایران!"


97

من همه اون چیزی که بود و هست رو فراموش میکنم...