I want, I canܓܨ
I want, I canܓܨ

I want, I canܓܨ

142

"هفت درس بزرگ از امارات" واقعا تاسف نداره؟!

141

دلم یه تحول گنده میخواد تو زندگیم! مثلا بچه بیارم! میگم نمیشه از پرورشگاه

بچه آورد بعد ازدواج کرد؟!

140

فیلم "کودک مریخی" هم قشنگ بود! کلا فکر کنم یه روز کامل بشینم شبکه نمایشو

نگاه کنم بگم همه فیلماش قشنگه!

139

"لوسی در حال شـکار"

تا حالا دیدید گربه آش (قلمکار) بخوره؟ پفک چی؟ پفیلا؟ اصلا حلوا؟؟ این گربه

ما بخورش خوبه همه چی میخوره فقط امروز موز نخورد یکم نگرانش شدم! :))

138

تو فرارو عکس شاهزاده ویلیام و کیت میدلتون رو گذاشتن بعد یکی اومده کامنت

گذاشته: "چرا کیفیت زندگی من و شاهزاده ویلیام باید اینقدر تفاوت داشته باشه؟ :("

:))

"2 تا از نظرای رینی رو دیدم تو حذف هست!! وا!! :/"

137

آره من امروز کلاس نرفتم! خیلیم خوشحالم! چه معنی میده استاد هر جلسه درس

بپرسه اونم از اول! نمیشه که عاقا...

بعدشم اینکه ازین آدمایی که فکر میکنن عقل کلن بدم میاد! هرچیم آدم مذهبیه فعلا

چسبیدن به من! نمیدونم در مورده من چه فکری کردن! دوست 11 سال پیشم با یکی

ازینا دست داد آخرش یه علامت داد! دختره امروز برگشته میگه یجوری بود مخصوصا

آخرش که علامت شیطان پرستی رو نشون داد! برای تو مهم نیست؟ گفتم هر کسی

اعتقادات خودشو داره :|

136

امروز نمایش، فیلم "تابش رنگین کمان" نشون داد، خیلی قشنگ بود اشکمو در آورد..

مثه کارتون "مدفن کرم های شب تاب"...

135

چقدر خوندن زندگینامه "حبیب الله ثابت پاسال" برام جالب بود...

یه خبر هم اینکه دارن کاخشو که یکی از آثار تاریخی تخریب میکنن تا برج 9

طبیقه تجاری مسکونی بسازن! اینم از وضع ایران!

134

امشب که داشتیم میومدیم لوسی خیلی مظلومانه مارو نگاه میکرد! اصلا ناجووور

دلم براش سوخت... عزیــزم دوستت دارم پیشی جــــان

"میخواستم عکس مهرداد و لوسی رو که مات شده بودو بذارم اما هی گیر میکرد!

کند میشد! بیخیال شدم!"

133

بعد از حذف زبان فارسی امروز برای اولین بار به صورت مهمان موندنم!

استاد: "شاعر معروف غزل های عاشقانه کیه؟!"

یکی: "مرتضی پاشایی!"

استاد: "چرت نگو :|"  :))

عاقا امروز دماغه همین استاد اومده بود پایین! بعد، بعده کلاس این خانومه

کناریه من برگشت به خودکار صورتی گفت: "شما استادو ندیدی؟؟"

خودکار صورتی: "نه داشتم به چشاش نگاه میکردم! :)) یه چیز سبز بود؟؟"

این خانومه: "نه یه چیز سفید بود..." :))