I want, I canܓܨ
I want, I canܓܨ

I want, I canܓܨ

38

چرا من از بودن با جمع فراریم؟؟

آخه مگه من جغدم!

نمیدونم چرا ولی ترجیح میدم یا تنها باشم یا با یه نفر باشم!

"این روز ها خیلی از خودم بدم میاد... من اونی نیستم که دیگران راجع به من فکر میکنن!

کاش ظاهرم مثه درونم بود... بعضی از افکارم درست نیست... اما نمیدونم چرا دوست دارم بد باشم...

شاید فقط دارم ادای آدم بد ها رو در میارم!"

37

برای هومن...

آقای هومن عزیز شما که اینجا و البته اونجا رو میخونی لطف کن خاموش نباش و کامنت بذار

تویی که حرف از معرفت میزدی چی شد اونهمه نصیحت فراموشت شد؟

خواهرزادتو دیدی ما رو فراموش کردی؟؟ 

"اونایی که همیشه حرف از معرفت میزنن و ادعا دارن در واقع تو عمل هیچی ندارن!"

36

اینکه من دوستی ندارم هیچ اشکالی نداره!

فقط بعضی موقع ها که دوست دارم با یکی برم بیرون هیشکی نیست!

"اینکه مامانم رفت مشهد بد نبود اما فکر نمیکردم دلم براش تنگ بشه آخه وقتی خودم میرم

زیاد دلتنگ نمیشم ولی خیلی خوشحالم که امروز اومد... دیگه داشتم تو خونه دیوووونه میشدم!"

35

نمیدونم این بهـار و کلا رشتــ چی داره که من همش دوس دارم فقط صبح ها بخوابم نه شب ها!


"استقبال دوقلو های اسکاتلندی از باباشون که از افغانستان اومده!! خیـــلی جیـگرن...

جزو اتفاقایی بود که تو سال 92 افتاده بود، عصر ایران گذاشته بود این عکسو!"

34

2 شنبه ناهار خونه داییـم اینا دعوت بودیم، بچه هاش از تهران اومده بودن و میخواست دوره هم همه رو جمع کنه!

" دیـروزم 21 سالم شد!"