I want, I canܓܨ
I want, I canܓܨ

I want, I canܓܨ

147

خب امتحانا تموم شد! آمار رو با 11.25 قبول شدم! کلی هم ذوق کردم چون اصلا

انتظار قبولیشو نداشتم... آسون بود ولی وقت خیلی کم بود! 2 ساعت و 45 دقیقه

پای برگه بودم! تو طول زندگیم کلا بی سابقه بود من تا آخر پای برگه بشینم اونم

وقت کم بیارم! به قول خانوم سیری باید تو گینس ثبت بشه!

روزا میگذره! خیلی معمولی... حس ازدواج دارم! نمیدونم چرا! همش فکر میکنم

به زودی قراره ازدواج کنم! :/ مزخرفــــــ


146

خب امروز صبح برف اومد خیلی هم قشنگ بود... رشت زیاد نبود اما اونجا خیلی

قشنگ بود و لوسی اولین برف زندگیشو دید...

145

دوست دارم برم بازار هی خرید کنم، هی خرید کنم این حس خرید کردنم ارضا بشه

ولی خب پول موجود نیست... ینی یه کوچولو موجوده اونم تا آخر ماه باید نگه دارم

ولی دوست دارم خریـــــــــــــــــد کنم.... ولی نمیشه! آخهههههه چرااااااااااااااااا

144

مامان بزرگمم اون بشقاب گل سرخیاشو بهم داد! الان همه در کنار هم هستن!

خوشحاااااااااااالم

143

بله اینجانب توانستم اون میوه خوریه مادر بزرگمو یادگاری بگیرم! با پیشنهاد عمم

و اجازه پدربزرگم... بسی شاد نمودند مارو!