I want, I canܓܨ
I want, I canܓܨ

I want, I canܓܨ

2

عاقا من شعر نقاشی - نقاشی رو خیلی دوست دارم!

خب این مثلا خیلی بده؟؟

چون 20 سالمه باید افسرده باشم؟

چون 20 سالمه شبکه پویا برام شرم آور میشه؟

یا کارتون باب اسفنجی دیگه ماله من نیست؟؟

 چرا باید خودمو محدود کنم؟؟


"از تفکر بعضی ها خیلی بدم میاد!

بخاطره همین رابطمو باهاش خیلی کم میکنم ولی بازم میان طرفم!

وایییییییی"


نظرات 4 + ارسال نظر
مهتا جمعه 22 آذر 1392 ساعت 12:10 http://arezoiamlagharist.blogsky.com

عزیزم منم باهات موافقم.منم همین الان عاشق باب اسفنجیو گربه سگم.....اسکارو بقیه حالا بماند

عههه؟؟
پس مثه من کم نیستن بابا

لیا شنبه 23 آذر 1392 ساعت 11:30 http://tooteshirin.blogsky.com

سلام
من هم شعر نقاشی نقاشی رو دوست دارم حتی گاهی بلند بلند باهاش میخونم
به نظرم حتی اگه چهل ساله هم بشیم این چیزا نه بده نه شرم آور !

سلام... دقیقا نظره منم همینه...
بخاطره همینه از اونا فاصله میگیرم بلکه کمتر حرص بخورم بخاطر نفهمیدنشون!

هومن شنبه 23 آذر 1392 ساعت 12:04

دلم تنگیده بود برات خل و چل...
دختر شمالی...

پیدا میدا نبودی یه مدت!

Reyni سه‌شنبه 26 آذر 1392 ساعت 13:49 http://reyni.blogsky.com

شعر نقاشی نقاشی مال کیه ؟ چون نمی دونم پرسیدم
بنظر من که اصلا بد نیست آدم دنبال شاد بودن باشه و یه سری چیزا براش جذاب باشن حتی اگه اون چیز مال بچه ها باشه مثلا همین کارتون یا شبکه ی پویا ... من که تاییدت می کنم چون خودمم همین طوریم ...

برنامه نقاشی نقاشی دیگه
منم عقیده شمارو دارم... کودک درون همیشه باید فعال باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد