I want, I canܓܨ
I want, I canܓܨ

I want, I canܓܨ

5

چند روز پیش فقط 2500 تومن توی کیفم پول داشتم! دیدم تا آخر ماه خیلی مونده...

یهو یادم اومد که همیشه دوست داشتم به پرورشگاه مژدهی کمک کنم!

1000 تومن از کیفم برداشتمُ با همه وجودم و با عشق انداختم توی صندوق، ازینکارم

خیلی خوشحال شدم و تصمیم گرفتم همیشه اینکارو بکنم...

وقتی از استخر برمیگشتم کلی از راهُ پیاده میومدم تا هم یه نگاهی به مغازه ها

کرده باشمُ هم فقط یه مسیر پول کرایه بدم!!

مسیر پیاده روی رو با عشق میرفتم چون هم ساعت و هم خیابون خلوتی بود، بهم

آرامش میداد... تصمیم گرفتم همیشه بعد از استخر اینکارو بکنم هم برای روحیه خودم

هم برای گذروندن وقت و هم برای تحرک بیشتر...

امروز بخاطره مسئله ای 40 هزار تومن یهو پول اومد دستم! که اصلا فکرشم نمیکردم!!!

یهو یادم اومد که این جواب عشقی هست که من ساطع کردم!

خیـلی خوشحالم....


این یعنی:

"جواب کائنات به من!"

نظرات 2 + ارسال نظر
Reyni پنج‌شنبه 28 آذر 1392 ساعت 14:48 http://reyni.blogsky.com

پس دیگه عالی تر از این نمیشه

چرا میشه....

یه مادر شنبه 30 آذر 1392 ساعت 14:36 http://makhfipesar.persianblog.ir/

چقدر برونگرا
منم منتظر یه همچین دستمزدی هستم
البته اینجور انتظارات به در بسته می خوره
باید خودم رو بیخیال بگیرم

نه... اگه با عشق باشه حتما نتیجه داره
من خودم تضمین میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد