I want, I canܓܨ
I want, I canܓܨ

I want, I canܓܨ

14

امروز دوره سوم شنا رو ثبت نام کردم! باشد که تا قبل عید 4 تا دوره تموم بشه و بعدش برم

برای نجات غریق!

با بالا رفتن دوره هزینه هم بالاتر میره! مثلا این دوره 140 تومن! (البته برای من که استخر ماله

سازمان بابا اینا هست، برای بقیه 180 تومن)

میخواستم برم کلاس ویترای و قالی بافی... بخاطر همین نشد!


"نمیدونم قیافه من چجوری هست که همه میگن از مدرسه اومدی؟؟"


نظرات 5 + ارسال نظر
Reyni سه‌شنبه 24 دی 1392 ساعت 11:03 http://reyni.blogsky.com

ای بابا دختر 140 تومن که پولی نیست واسه کلاس ...
وای خدا من اصلا شنا کردن دوست ندارم ... اصلا کلا از آب خوشم نمیاد

پولی نیست، ولی واسه هر 10 جلسه باشه و به ازای هر دوره 20 تومن اضافه بشه زیاد میشه دیگه...

وااای اینقدر خوبه.... اینقدر خوبه که دوست نداری از استخر بیای بیرون..

hooman شنبه 28 دی 1392 ساعت 18:46

alan yani khoob yad gerefti?
chejoori amoozesh midan?
khoobe?
manam beram?

آره بابا.. چیز سختی نیست که نتونی یاد بگیری
اول بهت روی آب موندن رو یاد میده اگه خودت تسلط داشته باشی
همه چیزو سریع یاد میگیری دوره اولش چیزه خاصی نیست

عالیه من به همه توصیه میکنم برن چون هم شنا یاد میگیری هم شاید یه موقعیت شغلی ایجاد بشه برای نجات غریق یا حتی مربی گری شنا

سعیده سه‌شنبه 1 بهمن 1392 ساعت 13:43

آفرین
راستی قالی بافی رو فراموش نکنی حتما بری
من عاشق این هنرم ولی به خاطر مشکل انگشتام نتونستم برم

منم خیلی دوست دارم... ولی باید تابستون برم دیگه... تا این شنا تموم بشه

hooman سه‌شنبه 1 بهمن 1392 ساعت 18:05

man az bachegi az shena badam mioomad
valla...shep shep shep seday ab...ah ah ah
sherrrrrrrrp...sherrrrrrrrp....sherrrrrrrrrrp....ahhhhhhhhhh

خب عزیزم الکی بدت میومد دیگه خیلی هم خوبه
وقتی کنترل داشته باشی میری زیر آب بازی میکنی یه مزه ای میده

سعیده پنج‌شنبه 3 بهمن 1392 ساعت 00:25

الان که دارم وبلاگت رو می خونم فرهام بغلم نشسته می گه این منم (عکس رو میگه)
چرا برف روی چشمامه؟!
یالله جواب بچمو بده

ای جااااااااااااااانم..........
شبیه فرهامم هست....
بگو رفته بودیم کوه ازت عکس گرفتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد