I want, I canܓܨ
I want, I canܓܨ

I want, I canܓܨ

16

یـنی من عاشق این لباس عروس هستم...

"خداییش زیـبا نیست؟"

نظرات 3 + ارسال نظر
Reyni دوشنبه 30 دی 1392 ساعت 17:26 http://reyni.blogsky.com

ایشالا تنت کنی

ایشالا
خیلی دوسش دارم

سعیده سه‌شنبه 1 بهمن 1392 ساعت 13:40

نگو که اینقدر عصبانی هستم از اینهمه لباس عروس تو مزون ها که هیچ کدوم یه یقه ندارن
همه دکلته
یکی از زیبایی های لباس به یقه اشه.
اینم واقعا قشنگه. هم سادست هم مجلل.

منم خیلی بدم میاد... الان همه جا فقط دکلته دارن
مثلا فکر میکنن چون طرف عروسه حتما باید دکلته بپوشه
اینم چون هم ساده س هم نسبت به بقیه ها پوشیده تره دوسش دارم
احساس میکنم اینجوری شان عروس حفظ میشه یه لباس سنگین بپوشه!

hooman سه‌شنبه 1 بهمن 1392 ساعت 18:06

taraf shabihe khodete...azade samadiiiiiiiiiiiiiii

طرف؟؟ کدوم طرف؟؟
این عروسه رو میگی؟؟
کجا شبیه منه!! نه واقعا کجاش شبیه منه؟؟ ها؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد