I want, I canܓܨ
I want, I canܓܨ

I want, I canܓܨ

21

بعضی موقع ها دوست دارم ازدواج کنم... یکی بشم... خیالم راحت باشه که یه مرد  کنارم هست تا همیشه...

بعضی موقع هام از مردا متنفر میشم... میگم همشون جووونورن! بدم میاد از ازدواج، ترجیح میدم تنها باشمو

تنها زندگی کنم تا اینکه اسیر یه مرد بشم...

نمیدونم... ولی حس دومم بیشتره... علاقه ای به ازدواج و بودن با یه مرد ندارم! دیشب دختر عمومم میگفت

که حس منو داره! منم گفتم واسه اینه که ما دوقولوایم این حس مشترکه! نمیدونم آینده قراره چی بشه،

ولی من هرگز بخاطر یه مرد دست از رویاهام نمیکشم! شاید برای خیلی ها عجیب باشه ولی من رویاهامو به

بودن با یه مرد ترجیح میدم!

شاید از نظر خیلی ها رویاهای من توقع زیاد باشه، ولی منم برای خودم برای آینده م تصمیم هایی دارم که باید

بهشون برسم، نمیخوام یکی مانع اینا بشه، خیلی ها همه چیز زندگی یه دختر رو توی ازواج میبینن ولی من

نمیبینم! من میگم اهداف خیلی بزرگتری هست که میشه تنهایی بهش برسی، گور بابای حرف مردم! مردم جز

حرف زدن چی بلدن بگن؟؟؟ نهایت حرفشون اینه که دختره رو ببین شوهر نکرده ترشیده! بذار بگن، بذار اونقدر بگن

تا تخلیه روحی روانی بشن! با حرف اونا چی از من کم میشه؟؟ اتفاقا به من زیادم میشه، حداقلش اینه که میفهمم

هرکسی ارزش اینو نداره باهاش حرف بزنم یا رابطه خوبی باهاش داشته باشم، میفهمم تو زندگی شوهر مهمتر از

هر چیزیه براشون! حالا مهم نیست که این شوهر چیکارستو چقدر درس خونده فقط براشون این مهمه که شوهره!!

قبلا دنبال عشق بودم! اما واقعیت اینه که عشقی وجود نداره، همه اون مردا قبلا عاشق شدنو شکست خوردن!

همشون بلا استثنا! همینه که فقط بلدن دل بشکنن، تا انتقام عشقشونو بگیرن بگن آره ما هم بلدین دل بشکنیم!

حالا اونی که میخواد ازدواج کنه نه اینکه عاشق شده نه... فقط میخواد تخلیه بشه! همین!

همه پسرا شکست خوردن ولی همشون بلدن نیستن دل بشکنن آره اینو قبول دارم، همونطور که همه دخترا دل

شکستن بلد نیستن!

پسرا دنباله چی هستن؟؟ پول فقط و فقط پول! میگن عاشقتیم دروغ نگفتن هااا ولی سانسور کردن اصلش اینه که

عاشق پولتیم همونطور که بعضی دخترا دنبال پولن!

حالم از کسایی که بجای انسانیت دنبال پولن بهم میخوره، واسه اینکه خودشونم آدم نیستن!

نسبت به ازدواج بدبینم چون زن اسیر میشه! میگن عدالت، ولی کدوم عدالت؟ عدالت اینه که حق طلاق دست

مرد باشه نه هر دو! عدالت اینه که بعد از مرگ زن یک چهارم (شایدم یک دومم، دقیق نمیدونم) مالش به مرد

میرسه ولی بعد از مرگ شوهر اگه اگه بچه داشته باشن یک هشتم مال به زن میرسه!

عدالت ینی این! ینی بسوزو بساز، ینی هر چی شوهرت گفت، ولی وقتی سره تو میرسه باید ساکت بمونی!

عدالت ینی اینکه بهتون میگن همسر هم هستین اما وقتی واقعیتو میبینی زن پایین سره و مرد بالاسر!

عدالت ینی اینکه اگه شوهر بمیره و بچه نداشته باشه زن هم هیچی و هیچ جایی نداشته باشه باید بره گدایی کنه!

عدالتی وجود نداره! مگه قاضی کیه؟؟ قاضیم همون مردی هست که تو خونه حرف حرفه خودشه! حالا شغلش شده این،

اگه قاضی خیلی عادل هست چرا جلوی مردای دو زنه رو نمیگیره؟؟ چرا قرآنو نصفه نصفه میخونه؟؟

آره خدا گفت برید زن بگیرید اما عدالت رو رعایت کنید که هرگز نمیتونید! چرا هرگز نمیتونیدشو نمیبینن؟؟

چرا وقتی یه مرد زن دوم میگره زن اول نمیتونه طلاق بگیره؟؟ قاضی میپرسه خرجتو میده پیشت میاد؟؟

این میشه عدالت! ولی اینو نمیفهمه اگه بین این دوتا خراب بشه این نیاز هست که مرد رو دوباره طرف زن میکشونه

ولی اگه زن دوم باشه چی؟؟ مرد بازم میره طرف زن اول؟؟ نه میره پیش دومی و راحت!!

اینا واسه اینه که قاضی هم مرده! تو جامعه ما تها لطفی که به زنا کردن اینه که گواهی بگیرن و برن سره کار اونم

حقوقشون کمتر از مرده! این ینی برابری زن و مردی که خدا تو قرآنش گفته!!

کلا عدالت اینجا ینی این: مهرتو ببخش طلاقت میدم!

یا اگه خیلی میخوای رو سنگینی خودت بمونی بگی مهرم حلال جوونم آزاد!

نظرات 4 + ارسال نظر
Reyni شنبه 12 بهمن 1392 ساعت 13:55 http://reyni.blogsky.com

چی بگم ؟
خودت می دونی که من حالم از مردها بهم می خوره و یه ضد مرد واقعیم !!!
پس در نتیجه هر چی رو که میگی صد برابرش رو قبول دارم و حتی بعضیاش رو هم خودم به شخصه تجربه کردم .

پس مثه من یه فمنیستی

Reyni شنبه 12 بهمن 1392 ساعت 16:06 http://reyni.blogsky.com

نه فمنیست نیستم فقط ضد مردم ، البته بیشتر ضد زرد!

خوبه...
البته بیشترشون زردن!

hooman دوشنبه 14 بهمن 1392 ساعت 00:27

فمنیست!!!!

تو دیگه هیچی نگو که از دستت خیلی شاکیم هااا

سعیده دوشنبه 14 بهمن 1392 ساعت 23:55

خیلی با کلاس بهت می گم اول آرزوهای خودت، چه با حضور یه مرد چه بدون اون. توی ازدواج اگر دیر رخ بده تنها حس بدت فرصت اندک واسه داشتن بچه است. چون به نظرم بچه می شه هدف همه چیزت.
خیلی بی کلاس بهت می گم ریدن به این زندگی تخمی که تو مختاری به انجام همه کارهای اجباری.
ازدواج بکنی یا نکنی این حس های بالا و پایین همیشه هست. نه خوشیت پایداره نه غصه ات.

آخه خیـــــــــلی بدبینم خیـــــــــــلی... به مردها بدبینم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد