I want, I canܓܨ
I want, I canܓܨ

I want, I canܓܨ

24

دیشب یه خوابی دیدم... یه پسره بود منو خیلی دوست داشت! بعد حالا کی بود؟؟ پسر خالم!!! اما فقط یه تیکه ش

شبیه اون بود! ولی خب داداشش که اون یکی پسر خالم بود!! حالا این مهم نیست اون قسمتش مهمه که یه خونه

بسیـآر شیک تو خوابم بود که انگار خونه پدری  همین پسره بود!

ولی اونا خالم اینا نبودن! بازم مهم نیستااا... مهمش اینه که خونهه خیلی به دلم نشست از دیشب تا الان تو فکرشم

طرح کلیشو رو وایت برد کشیدم، بعد رو کاغذ اجرا میکنم کامل که شد عکسشو میذارم... میگم خونهه شیک بود یه

چیزی میشنوید هااا.... درش نیم دایره بود... وااای خدا... دره نمی دایره ی خیلی بلندِ سفید....

نظرات 2 + ارسال نظر
Reyni پنج‌شنبه 24 بهمن 1392 ساعت 18:48 http://reyni.blogsky.com

منم تا دلت بخواد خونه های خوشگل خوشگل خواب دیدم

ولی محشر بود.... عاشقـــــش شدم

سعیده شنبه 26 بهمن 1392 ساعت 10:40 http://nakhab.blogsky.com/

خونه پرنس مرنسی که نبود؟!
ای بابا خدا رو شکر کن باز هر چی بود خواب قشنگی بود
من که کابوس پشت کابوس

آخه وسط این خواب قشنگ میبینم دارم دووز بازی میکنم!!
اینم یه نوع کاابوسه هااا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد