I want, I canܓܨ
I want, I canܓܨ

I want, I canܓܨ

26

خب کلاسامونم شروع شد... هیچ پسری توش نیست! هیچی هااا هیچی...

فقط یه آقاهه س سنش بالاس! کلا هرکی کلاسمونو ببینه یاده مجلس ختم انعامی، کلاس قرآنی،

یا حتی حوزه علمیه میوفته! آخه قانون دانشگاهمون اینه که همه باید چادر بذارن!

ازینکه تو کلاسمون پسر نیست خیلی خوشحالم... آرامشی رو که اینجا دارم هیچ وقت تو دوره

کاردانی نداشتم...

یکی از استادامون جووونه... مثلا بهش میخوره 27 یا 28 داشته باشه! ار رفتارش خوشم نیومد چون

دید همه ما دختریم مثلا میخواست یه رفتاری داشته باشه که ما نتونیم ضایعش کنیم! خودشو خیلی

دست بالا میگرفت!... ولی خب بازم معرفت داشت از 10 صبح کلاس داشتیم تا 8 شب گفت تا 8 باید

بمونید من گفتم 8؟؟ گفت خب تا 7، گفتم تا 7؟؟ گفت خب دیگه 6.45 دقیقه... دیگه نمیتونم کمتر کنم

بعدا حقوقمو نمیدن!! یه خانومه گفت ما شاغلیم درک کنید... گفت به من ربطی نداره! گفت باید بریم

شام بپزیم! گفت بازم به من ربطی نداره! خب راس میگه دیگه... انقد بدم میاد اونایی که کارمندن

همیشه یه رفتاری میکنن که استادا بیشتر لج کنن! همیشه همینطوری بوده.. تو دوره کاردانی هم

داشتیم... جلسه اول میگه استاد سوالای امتحان رو مشخص میکنید؟؟

آخه این چه حرفیه... اصلا رفتار خوبی نیست... کسی که متعهد به کاری میشه باید با بقیه یکی باشه...

خلاصه... همین دیگه...

نظرات 2 + ارسال نظر
سعیده جمعه 2 اسفند 1392 ساعت 16:57 http://nakhab.blogsky.com/

خیلی داری لی لی به لا لای دلت میذاری
عزیزم اقتضای سنته
خونسرد باش
در مورد رفتار بعضیا تو کلاسها باهات موافقم
ایــــــــــــش

برای اولین بار سکوت میکنیـــم

Reyni جمعه 2 اسفند 1392 ساعت 17:53 http://reyni.blogsky.com

من نمی فهمم یعنی چی که چادر رو اجباری می کنن و اونوقت پسرا هر چی که دوست دارن همیشه می تونن بپوشن
وای خدا پس چه کلاس رویایی و پر آرامشی داری بدون اون موجودات دوپا

نه نه اشتباه نکن واسه اونا هم قوانین سختی هست!!
البته فقط همین دانشگاه اینجوری...
خیـــــلی آرامش داره جات خالی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد