I want, I canܓܨ
I want, I canܓܨ

I want, I canܓܨ

36

اینکه من دوستی ندارم هیچ اشکالی نداره!

فقط بعضی موقع ها که دوست دارم با یکی برم بیرون هیشکی نیست!

"اینکه مامانم رفت مشهد بد نبود اما فکر نمیکردم دلم براش تنگ بشه آخه وقتی خودم میرم

زیاد دلتنگ نمیشم ولی خیلی خوشحالم که امروز اومد... دیگه داشتم تو خونه دیوووونه میشدم!"

نظرات 3 + ارسال نظر
سعیده سه‌شنبه 26 فروردین 1393 ساعت 13:40

لیاه جون مگه خواهر و برادر نداری؟
شبها هم که فکر نکنم تو بغلش بخوابی
شما دیگه وقت عروس شدنتونه
نباید مامان مامان کنین

خواهر که نه
ولی یه داداشم دارم!
مامان مامان نمیکنم
ولی خیلی خسته کننده بود برام
مخصوصا روزایی که از استخر میومدم...

Reyni چهارشنبه 27 فروردین 1393 ساعت 20:24 http://reyni.blogsky.com

منم هیچ دوستی ندارم ... البته اسم اونایی که دور منن دوست نیست ، از صد تا دشمنم بدتره رفتاراشون .

منم خیلی تنهام

سعیده یکشنبه 31 فروردین 1393 ساعت 17:45 http://nakhab.blogsky.com/

دلمو خون کردی دختر

حالا یعنی میگی چون خواهر نداری احساس تنهایی می کنی؟
من دیگه واقعا نمی تونم واسه دخترم یه خواهر بیارم تا در آینده احساس تنهایی نکنه
نه بابا
فکرشم نکن

نه... من ازینکه خواهر ندارم خیلی خوشحالم...
ولی اون یه هفته ای که مامانم نبود
منم از استخر میومدم خسته بودم باید غذا درست میکردم خیلی سخت بود برام!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد