I want, I canܓܨ
I want, I canܓܨ

I want, I canܓܨ

37

برای هومن...

آقای هومن عزیز شما که اینجا و البته اونجا رو میخونی لطف کن خاموش نباش و کامنت بذار

تویی که حرف از معرفت میزدی چی شد اونهمه نصیحت فراموشت شد؟

خواهرزادتو دیدی ما رو فراموش کردی؟؟ 

"اونایی که همیشه حرف از معرفت میزنن و ادعا دارن در واقع تو عمل هیچی ندارن!"

نظرات 4 + ارسال نظر
Reyni یکشنبه 31 فروردین 1393 ساعت 11:33 http://reyni.blogsky.com

زدم لایکو واسه این جمله قرمزت

ببین من تا ساعت 8 هستم و پست تو توی ساعت 11 اومده .
اونم روز شنبه که میشد نوبت خواهرم

ولی دیر به دیر میای دیگه

سعیده یکشنبه 31 فروردین 1393 ساعت 17:43 http://nakhab.blogsky.com/

نبینم کسی توان حرصی کردنت رو داشته باشه
هویج بودنم حالی میده هااااا
امتحان کن
از دوغ خوردن هم بهتره

آخه واقعا واسه آدم سخته...
یکی هی دم از معرفت بزنه بعدا هیچی...

حالا اشکالی نداره...
فقط میخواستم ببینم معرفت همین کامنت گذاشتنم داره یا نه

هومن چهارشنبه 3 اردیبهشت 1393 ساعت 10:43

من خودمم نمیدونم چرا اصن میام هر دو تا وبتو چک میکنم...شاید همش به خاطر ی احساسه...
میام تا این احساس رو لابه لای نوشته هات پیدا کنم...

چه احساسی؟
این حست بهت میگه که همش سکوت کنی؟!

هومن پنج‌شنبه 4 اردیبهشت 1393 ساعت 01:04

ی همچین چیزی!!!
میگه بشین آهنگ (چرا رفتی) همایون شجریان گوش کن

حالا کی رفته که حست بهت میگه اینو گوش کن؟؟
بجای گوش دادن به این آهنگا
بشین خط کار کن... اسم منو بنویس!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد