I want, I canܓܨ
I want, I canܓܨ

I want, I canܓܨ

47

خب... ازونجایی که من رفتم واسه امتحان نجات غریق ثبت نام کردم و ازونجایی که روز اول تمرین کردیمو منم شنای

پروانه رفتمو کتفم گرفت و ازونجایی که با درد کتفم روز بعدش 200 متر شنای آزاد رفتمو 50 متر کرال سربالا و ازونجایی

که دیشب رو ورم شونم پیروکسیکام زدم و امروزم زدم، دیگه درد نمکینه!

"دوست دارم یه نفر خیلی جدی... خیلی هااا، بیاد بهم بگه: فاطمه؟؟ تو باید قبولشی، باید. (نقطه هم آخرش بذاره!)

عاشق منم باشه! سیبیل فرمون دوچرخه ای هم داشته باشه!"

نظرات 3 + ارسال نظر
سعیده شنبه 27 اردیبهشت 1393 ساعت 08:05

یعنی ممکنه قبول نشی!
نه
نه
تو بگو یک درصد ما نمی پذیریم.


من قبول میشم....
ینی دوست دارم که همه اونایی که با عشق ثبت نام کردن قبول بشن
منم قبول بشم

Reyni یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 ساعت 15:45 http://reyni.blogsky.com

من که مطمئنم قبول میشی چون به کاری که می کنی علاقه داری ...

راستی برای این جور دردا ژل سرد هم خوبه .

ممنوووووووووونم

راستش امروز مینرال آیس زدم
حاال نمیدونم چی میشه...
ولی تو آب هستم درد ندارم

Reyni سه‌شنبه 30 اردیبهشت 1393 ساعت 17:17 http://reyni.blogsky.com

فکر کنم همونه . آبیه ؟

آری آری آبیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد