I want, I canܓܨ
I want, I canܓܨ

I want, I canܓܨ

48

خب من از یکی خیلی خوشم اومده... 

اسمش ملیسا هست، تو همین دوره باهاش دوست شدم... اصلا آرامش بخشه دیگه یا شایدم پُر از حسای خوبه

همش تو فکرشم! امروز اومد گفت من تمام دیروزو به تو فکر کردم که چجوری میخوای با این دستت 300 مترو شنا کنی...

تعجب کردماااا چون منم کل دیروزو داشتم بهش فکر میکردم که این چقدر حس خوب منتقل میکنه...

"خب چیه مگه... آره دوسش دارم... اگرم پسر بودم کلی هم عاشقش میشدم!!"  

نظرات 2 + ارسال نظر
Reyni سه‌شنبه 30 اردیبهشت 1393 ساعت 17:18 http://reyni.blogsky.com

منم یه دوست داشتم خیلی دوسش می داشتم ولی از دست دادمش ...

چرا.......
منم فکر نمیکنم زیاد باهم دوست بمونیم...

سعیده چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 ساعت 08:08

آره خب
مگه چیه
دوستش داری
اونم دوستت داره
توی دوستی هم نیاز به یافتن نیمه گمشده داریم
ولی چون جدیده کم کم بهش نزدیک شو

میدونی... امروز تو استخر به این نتیجه رسیدم که اونم منو دوست داره
آخه هی میاد طرفم با من حرف میزنه و با من تمرین میکه
من خیلی خوشحالم............

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد