I want, I canܓܨ
I want, I canܓܨ

I want, I canܓܨ

54

اینکه بری با یکی حرف بزنی بهش بگی کلاس مربیگری ثبت نام کردی اون بهت بگه ول کن!

کلاس ناجی رفتی چی شد؟ اینکه بهش بگی میخوای کلاس فوریت بری اونم بگه نه اینکارا

رو نکن اینکه بگی دانشگاه باید ثبت نام کنی اون بگه دیگه درس نخون چون تو درس خوندنو

دوست نداری اگه داشتی از دانشگاه انصراف نمیدادی، ینی چی؟

غیر از اینه که تو بهش بگی: تو با من مشکل داری نمیخوای من هیچ کاری بکنم دوست داری

همش تو خونه باشمو فقط ظرف بشورمو غذا درست کنم، حق با تو نیست؟؟

"اگه من بمیرم همشون راحت میشن؟؟"

نظرات 2 + ارسال نظر
سعیده یکشنبه 11 خرداد 1393 ساعت 13:20 http://nakhab.blogsky.com/

به نظر میاد شما حساسینتون خیلی بالا رفته
دقیقا مثل الان رهام شده اخلاقت
بلدی بی تفاوت باشی؟ بلدی بی خیال بشی؟
آرومتر عزیزه من
کارتو بکن

آخه غیر از اینه؟....
شاید حساس باشم... نمیدونم....
ولی چرا سره من میرسه اینجوری میشه؟....
خیلی خوشحالم که اومدی

Reyni یکشنبه 11 خرداد 1393 ساعت 17:47 http://reyni.blogsky.com

ببین اگه یکی از اعضای خانوادته باید بگم که کاری که خودت دوست داری انجام بده .
دو روز پیش مامانم حرف از ادامه تحصیل زد و من گفتم که خیلی دوست داشتم می تونستم ولی بودجه نداریم که و اونم گفت نه بخون و منم گفتم دوست دارم روانشناسی بخونم و اون گفت نه آدم خودش آخر سر دیوونه میشه ...
ولی می دونی من اهمیتی نمیدم چون این علاقه ی منه و بهشم گفتم من بیشتر دوست دارم برای نوجوونا و جوونای زیر سی سال کار کنم ...
اگه علاقه ات سطحی نیست و می دونی که تا ابد عاشقش میمونی حتما همون کاری رو بکن که دوست داری و به هیچکسم اهمیتی نده .

میدونی... همیشه همین کارو کردم...
همیشه به حرفشون اهمیت ندادم...
ولی ازین ناراحتم چرا این حرفارو میزنن...
مگه چند بار از دانشگاه انصراف دادم که اینجوری قضاوت میکنن
همه میدونن من بخاطر شنا انصراف دادم اما هیشکی درک نمیکنه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد