I want, I canܓܨ
I want, I canܓܨ

I want, I canܓܨ

72

ینی انقد بدم میاد خالم میاد به لباس و شلوارک من گیر میده... خیـــلی بدم میاد...

آخه یکی نیست بش بگه مادره من همینکارارو کردی دختراتو زود فراری دادی زود شووهر کردن دیگه آخه من موندم

آدم تو خونه خودش نمیتونه تاپ بپوشه؟؟ (اونم حالا نه ازون تاپ های خیلی باز) من نمیفهمم من نمیتونم تو خونه

خودم یه شلوار خنک و نازک بپوشم؟؟

حالا شما چشت میچرخه به من چه ربطی داره آخه... واااااااای آدم خسته میشه بخدا همینکارا رو میکنن

ازشون فراریم، همینکارا رو میکنن اصلا سراغی از هیچکدومشون نمیگیرم، وقتی هستن من نیستم... آخه به

دیگران چه ربطی داره من جلو بابام چی میپوشم؟؟ نه من خجالت نمیکشم بابامم ناراحت باشه خیلی راحت میگه،

مامانمم خوشش نیاد  بم میگه. همیچین میگن داداشت تو خونه س که انگار بمیرم الهی بچم از هیچی خبر نداره

چشو گوش بسته س منتظره من چشو گوششو باز کنم...

آخه تا کی این اُمُل بازیا ادامه داره.... اه

سره حرفم میرسه میگم ازدواج کنم ازینجا میرم میگن بری تنها میشیو هیشکی کنارت نیست!! به جهنم! نیست الان

خیلی آدم دورو برمه میترسن برم یه شهره دیگه تنها بشم! الان یه حرف میزنن پس فردا ازدواج کردم یه حرف دیگه...

خودشون سره حرف میرسه هزارتا کار میکنن بدتر از یه تاپ شلوارک پوشیدن. یکی نیست بگه تو که بیل زنی چرا باغچه

خودتو بیل نمیزنی؟؟ برو دخترتو  تربیت کن اول چجوری با شوهرشو خونواده شوهرش حرف بزنه بعد بیا بگو من چی

بپوشم که "احترام"!!!!هارو نگه دارم!

نظرات 2 + ارسال نظر
سعیده جمعه 20 تیر 1393 ساعت 08:30

باز آمپرت زد بالا؟!
چرا تمرین بی تفاوتی نمی کنی؟
منم از این حرفا می شنوم اما از اون گوش در می کنم
عزیزم درگیر چیزایی شو که با ارزشن نه اینا
اینا واسه همه ما بوده و واسه دیگران هم خواهد بود
از برنامه باقی تابستون بگو ببینم میخوای چیکار کنی؟

خب آدم حررررص میخوه دیگه

تا اینجا که بیکار بودم! تا بعد ماه رمضونم بیکارم!
بعدشم میخوام برم ببینم دوره های فوریت پزشکی چجوریه برم
تو فکر کلاس خطاطی هم هستم!

Reyni شنبه 21 تیر 1393 ساعت 18:05 http://reyni.blogsky.com

ولشون کن ...
البته بگم دیگه زیادم نباید لباسات نازک و یا کوتاه باشنا ...
البته می دونم که اینطوری نیست . منم تابستونا هیکلم بیرونه ، خب گرمه . مثلا مردا خودشون بیرون نمی ریزن ؟

هر جور راحتی لباس بپوش و به حرف حسودایی که چش ندارن اندام متناسبتو ببینن توجه نکن

آی گفتی....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد