I want, I canܓܨ
I want, I canܓܨ

I want, I canܓܨ

73

خیلی وقته والیبال بازی نکردم...

ینی دیگه زده شدم، از وقتی ازون مسابقه کشوری برگشتم دیگه دستمو به توپ نزدم! چرا؟ چون همش تو اون مسابقه

نامردی دیدم! چون همش مربی رفیق رفقای خودشو برد تو زمین... آخرسرم باختیم! ینی باختن! اون روزم که تیم باخت

قرار بود فرداییش بیایم رشت ولی مربی با همون رفقاش ماشین گرفتن اومدن رشت... به این میگن مربی! به این میگن

تیم! تیم هماهنگ!

اومدم رشت رفتم سراغ شنا، فکر میکردم اینجا بهتره اما مربیم گفت که اینجا هم نامردی و  زیر آب زنی زیاده... راست

گفت... وقتی واسه نجات غریق رفتم تو اون استخرو اول از همه بزرگترین نامردیشونو دیدم! 250 تومن پول مربی گرفتن

اونوقت ورودی استخر هر جلسه 10 تومن دادیم در صورتی که نباید میدادیم! حالا جالبش اینجاس که در حالت عادی

ورودیه اون استخر 7 تومن بوده!!

دومین نامردیشون هم این بود که موقع آموزش پاشونم به آب نزدن، سومی این بود که معلوم بود کیا قبولن!  بیخیال...

بیخیال که عقده های خودشونو سر ما در آوردن... بیخیال که از شنا فقط بلد بودن قر و فر بریزن بیخیال که واسمون کلاس

گذاشتن در صورتی که هیچی نبودنو ما هم نمیتونستیم حرف بزنیم بیخیال که اون روز موقع امتحان با بی ادبی تمام اون

آرمینا به اون دختره هانیه گفت هوووووی...

بیخیال... بیخیال که دنیا پر از نامردیه، همیشه فکر میکردم مردا در حق زنا نامردی میکنن ولی این چند وقته کاملا بهم ثابت

شد که زنا بیشتر در حق هم نامردی میکنن... خیلی نامردی...

من هیچوقت مسئول فارغ التحصیلانو نمیخشم که توی دانشگاه صداشو برام برد بالا و غرورمو شکست و من هیچی

نگفتم اما هیچوقت نبخشیدمش... هیچوقت هم نمیبخشمش چون حقم نبود اون رفتار..

چون اگه اون رفتار درستی بود بعدش با اون آقاهه هم همونجوری صحبت میکرد نه بخاطره اینکه مرده صداشو نبره بالا

بدم میاد از همه عقده ای های تازه به دوران رسیده که با دیپلم رفتن سره کار فکر کردن کجای دنیا رو گرفتن...


"این روزا همش به این امید خوشحال بودم که دوست داشتم آلمان ببره... حالا که برده نمیدونم واسه چی

خوشحال باشم! کلوزه رو دوست دارم!"

نظرات 3 + ارسال نظر
سعیده سه‌شنبه 24 تیر 1393 ساعت 12:30 http://nakhab.blogsky.com/

دقیقا داداش منم بهمین دلیل از تیم بوکس اومد بیرون
خیلی مسخره است واسه این چیزای دنیایی اینقدر غرق میشن که به دیگران ظلم می کنن
خیلی مسخره است
می دونم هیچ وقت فراموش نخواهی کرد اما یه راهی پیدا کن
تو یاد بگیر واسه یاد دادن به دیگران
شیرینیش بهت برمیگرده

خیلی دوست دارم یاد بگیرم و یاد بدم... خیلی
ولی همه انگیزه های آدم از بین میره...

کاش بودی و میدیدی تو اون استخر بجای آموزش داشتن لباس پرو میکردن!!! بعدا میگفتن شما خیلی وقت مارو گرفتید اینجوری پیشش نمیریم!!

Reyni چهارشنبه 25 تیر 1393 ساعت 08:37 http://reyni.blogsky.com

گفته بودم که زنای ورزشکار همشون عقده این
کلا زنا موجودات نفرت انگیزین برای همین من دلم می خواد همیشه فقط خودم باشم نه یه زن

راستی ببینم یعنی قبول نشدی ؟
مگه می تونن همچین کاری بکنن ؟!!

کلا زن ها تو هر جایی به یه چیزی برسن عقده ای میشن!
معلوم نیست.. مربیم قرار بود خبر بده.. هنوز خبر نداده!
چه کاری؟!!

Reyni چهارشنبه 25 تیر 1393 ساعت 19:06 http://reyni.blogsky.com

این که هر کیو که دوست دارن قبول کنن نه اونی که واقعا نمره ی قبولی رو آورده .

وقتی نائب رئیس هیات شنا باشی هر کاری که بخوای میتونی بکنی!
چون صدات یا جایی نمیرسه یا اگه هم برسه رئیس هیات خودش آدمی بوده که دوس دخترشو با پارتی قبول کرده!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد