I want, I canܓܨ
I want, I canܓܨ

I want, I canܓܨ

76

پارسال خیلی تو فکر این بودم که پارچه بالاسر عقد و جام عسل عقدو برای خودم جوری که دوست دارم طراحی کنم!

پارچه بالاسری رو که هنوزم درست نکردم! چراشو هنوزم نمیدونم! ولی همون پارسال که دنبال جام بودم اونی که

میخواستمو پیدا نمیکردم! یا خودشون طرح داشتن یا خیلی بزرگ بودن!

تا اینکه یه بار طبق معمول که رفته بودم لوازم قنادی خریدامو انجام بدم دیدم اونجا جام پلاستیکی داره دقیقا همون

اندازه و شکلی که دوست داشتم! خب اونو خریدمو تاااااا پری روز بهش دست نزدم! چون میخواستم با خمیر گلی چینی

تزئین کنم ولی یهووو زد به سرمو نتیجه شد این:

اون فیروزه هارو خیلی وقت بود گرفته بودم نمیدونستم باهاشون چیکار کنم! اون برگا هم همش سه تا بود که گرفته

بودم که اینجا چسبوندم! و... اینکه قشنگ شده؟ اگه زشت شده یا خیلی شلوغه بهم بگید درستش کنم...

یه چیزی که یادم رفت بگم! وسط این گلا قراره نگین بچسبونم ولی بخاطر ماه رمضون بیرون نمیرم، چسبوندم دوباره

عکسشو میذارم!

"عاقا اگه از نظر شماها خوب باشه میخوام برم تو کاره سفارشات!!!!!!!!"

نظرات 3 + ارسال نظر
سعیده چهارشنبه 1 مرداد 1393 ساعت 16:36 http://nakhab.blogsky.com/

اولش به نظرم فوق العاده بود و هست
اما اگه پایه اش رو حجیم تر کار کنی توری چیزی بذاری به نظرم جا داره.
بعد دو رنگ کار کن چرا سه رنگ شده؟
این ترکیب سه رنگ رو روی بقیه هم بذاریا
کلاً این کارا خیلی نازن

تور؟ باشه اونم میذام..

آخه روبان آبی نداشتم!
نه روبان آبی داشتم نه شیری واسه همین رنگا وارنگ شد!
رفتم بیرون میگیرم
واقعا خوبه؟

سعیده چهارشنبه 1 مرداد 1393 ساعت 16:37 http://nakhab.blogsky.com/

شاید اگه نگین آب نداشت
بیشتر بهم میومدن
ساده می شد و باکلاس

نگین آب؟
نگین آبی؟
اون فیروزه ها؟
خودمم فکر میکردم زیادی شلوغش کرده باشه...
ولی اگه بدونی اون فیروزه ها چه گوگولی هستن رنگش خیلی چشم نوازه

یه دونه دیگه بدون فیروزه درست میکنم میذارم اگه شما گفتین خوبه فیروزه های اینو میکنم...
اینجوری خوبه؟

سعیده چهارشنبه 8 مرداد 1393 ساعت 21:43 http://nakhab.blogsky.com/

سلام عزیزم
غیبت دارم نبینم فراموشم کنی
بدو بیا وبلاگم افرای این روزها رو ببین

سلام سعیـــــــده دلم برات تنگ شده بود
هرووووووز میام ببینم افرا چه شکلی شده!
فقط دیروز خونه نبودم داشتم میرفتم تا اخرین لحظه نگاش کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد