I want, I canܓܨ
I want, I canܓܨ

I want, I canܓܨ

78

از بد قولی خیلی بدم میاد! خیلی زیاد

اینکه دختر عموم میگه آره پس فردا میام بعد بدون هماهنگ کردن یه برنامه دیگه میچینه حالمو بهم میزنه

منه خر اگه بودم از مهمونی و مهمونام میزدم میرفتم سره قرار یا حتی انقد شعور داشتم که شب قبل بش

اطلاع بدم!

نظرات 2 + ارسال نظر
Reyni جمعه 10 مرداد 1393 ساعت 08:13 http://reyni.blogsky.com

واقعا ...
منم همیشه دوستای بدقولی داشتم
بنظرم که خیلی زشته این طرز رفتار .

خیــــلی...
فکر کن من 1 ساعت تو آفتاب منتظر دوستم موندم بعد رفتم خونه
اومده میکیه چرا رفتی؟ خیلی نامردی!

Reyni جمعه 10 مرداد 1393 ساعت 17:01 http://reyni.blogsky.com

یه بار توی دبیرستان با یکی از دوستای دوران راهنماییم قرار گذاشتم . البته پیشنهاد از طرف اون بود ، آخه دیگه اونی نبود که من باهاش دوست شده بودم واسه همین خیلی تمایلی نداشتم که باهاش باشم ، حالا اون روز یک ساعت تمام منتظرش شدم و داشت بارون میومد . نیومد . چند روز بعدش زنگ زد و من بهش گفتم گفت داشت بارون می یومد دیگه !
یعنی در این حد هم نبود که یه زنگ بزنه ، نیس داشت سیل میومد این بود که ترسید یه وقت آرایشای ماسیده اش پاک بشه ...
و اون آخرین باری بود که ما با هم حرف زدیم .

وای چه مسخره...
ینی من اگه جات بودما جواب همون زنگشم نمیدادم از عصبانیت!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد