I want, I canܓܨ
I want, I canܓܨ

I want, I canܓܨ

82

"آخه من چقد خرم!!"

نظرات 1 + ارسال نظر
Reyni چهارشنبه 22 مرداد 1393 ساعت 11:56 http://reyni.blogsky.com

فقط می خوام تجربه ی شخصیمو بهت بگم به عنوان یه نصیحت و برم .
از پشت هزاران کابل نوری نمیشه آدما رو شناخت و عاشق شد ... مخصوصا پسرا رو ...

یه چیز دیگه هم بگم . من دوست ندارم در مورد پستایی با این موضوع کامنت بذارم چون اعتقادی به این چیزا ندارم پس اگه پیش اومد که نذاشتم ازم ناراحت نشو چون دوست ندارم چیزی بگم که ناراحت بشی یه وقت راستشم بخوای اصلا به من مربوط نیست که بخوام دخالت کنم و نظر بدم

حرفتو قبول دارم...
گاهی دوست دارم همه حسامو بنویسم... اینجوری احساس میکنم مغزم خالی میشه و فکر بیهوده نمیکنم...

من ناراحت نمیشم هر جور دوست داری و هر جا دوست داری کامنت بذار، اجبار که نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد