I want, I canܓܨ
I want, I canܓܨ

I want, I canܓܨ

89

خیلی تنهام... دلم یه همدم میخواد... یه همدم همیشگی...


نظرات 1 + ارسال نظر
امیر دوشنبه 17 شهریور 1393 ساعت 01:27 http://faryadyavash.blogfa.com

سلام
مرسی که رمز رو دادی... من همش از دیروز که کامنتتو خوندم، داشتم حرص می خوردم از دستت که نه می تونستم بهت جواب بدم نه میومدی که ازت بپرسم رمزت چیه! و گفتم حتما توی دلت هم داری میگی عجب آدم بی احساسیه و نمیاد چیزی بگه!
در مورد کامنت قبلیت، خیلی ناراحت شدم. ماجرای خواستگاری و اینا و حالگیری ای که میگی، قشنگ درک می کنم. اینکه یکی اولش نیومده و بعد بگه منظورش این نبوده و قرار بوده بیاد ولی خانوادت نذاشتن، همش عذابه... چی بگم، انگار هممون یه جوری باید عذاب بکشیم. ولی جز روحیه دادن کاری نمی تونیم بکنیم، امیدوارم فرد شایسته تر بیاد و ازدواج موفقی داشته باشی.
از این به بعد اگه اومدی و خصوصی حرفی زدی، آدرس همینجا رو توی خصوصی برام بذار که ج بدم. اینجا رو کی ساخته بودی؟ همون مطالبتو منتقل کردی انگار؟ اون یکی رو کسی میخوند و اذیت می کرد که بستیش؟

سلام!
خواهش میکنم، تو دلم میگفتم عه آخه چرا نمیاد! ینی نظری نداره!
انگار من فقط قراره عذاب روحی ببینم! همش اشکم جاری بشه!

آذر پارسال درست کردم سره همون قضیه خواستگاری!
نه اون مطالب نیست و بازم نه حوصله شو نداشتم

اگه کامنت رو دوست نداری تایید بشه بگو
چون من همه رو جواب میدم و تایید میکنم، بعضی موقع ها میخونمشون به یاد گذشته!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد