I want, I canܓܨ
I want, I canܓܨ

I want, I canܓܨ

103

به قومی مبتلا شدیم که فکر می کنند خدا جز آنها کسی دیگر را هدایت نکرده

"ابو علی سینا"

پس فردا همین جمله رو با اسم دکتر شریعتی و بعضا چارلی چاپلین خواهم دید!

این معراجی ها معراجی ها که میگفتن همین بود؟؟ من نمیدونم چه عادت بدی داریم ما، میخوایم همه چیو بزرگ کنیم!

نه خدایی من دو سال و نیم تو دانشکده هنر درس خوندم یه بار که نه یه نصفه هم خبری ازین برنامه ها که بیان تندیس

درست کننو اعتراض کنن نبود! نمیدونم چه اخلاقیه ما ایرانیا داریم همش دوس داریم افراط کنیم! خو نکن دیگه برادر من!

حالا جالبتر از همه! عاقا من رئیس دانشگاه مونو فقط یه بار اونم داشت از دانشکده میرفت خونه اونم بین راه دیدمش!

ازین برنامه ها که بیا برو دفترشو اینقدر جدی و شجاع صحبت کن نداشتیم که! بعد یه سوال! این بورسیه داستانش

چیه؟؟ مگه به دانشکده های خصوصیم تعلق میگیره؟؟! :/


نظرات 2 + ارسال نظر
Reyni شنبه 29 شهریور 1393 ساعت 20:05 http://reyni.blogsky.com

ما که ندیدیم ، جا موندیم ازش

در مورد بورسیه هم نمی دونم راستش

جالب نیستش!
یه چیزایی نشون میده که فقط برای خراب کردن ذهن مردم خوبه!

شقایق یکشنبه 30 شهریور 1393 ساعت 17:30

من اصلا نمیبینمش!!
روزی روزگاری رو دوس میدارم!!!!!!!!!!!!!!
معراجی ها چیه!!!!!!

من زیاد اهل تلویزیون نیستم
معراجی هارو هم اتفاقی دوبار دیدم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد