I want, I canܓܨ
I want, I canܓܨ

I want, I canܓܨ

111

انقد بدم میاد سر کلاس استاد ازم سوال بپرسه! اونم اینگلیش! اصلا استرسی فراوان وجود آدمو فرا میگیره!

اون پسره هم که خیلی ساکته، شایان (با شین غلیط تلفظ بشه) تو کلاس ما نیست! حتی اون دختره که

صداشو نازک میکنه حرف میزنه!! همه ازش بدشون میادم نیست (خدارو شکر!) اینکه میون اینهمه آدم این دو

تا رو ذکر کردم واسه اینه که از دختره حالم بهم میخوره! از پسره خوشم میاد! تا الان که مثه آدم بوده جو گیر

نشده! اون دختره هم که کلا دوست دارم خفه ش کنم اینقدر که رو اعصابه! با یه پسره هم دوسته! میاد

دانشگاه چادرشو بر میداره! (حتما با مدرسه اشتباه گرفته!) خیلی بد آرایش میکنه! خیلی جلفه! بی شخصیته!

کلا بدم میاد ازش! آها یه پسره هم هست کنار دوس پسره همین میشینه اسمشو گذاشتیم "خودکال صولتی"!

آخه شما بگید کدوم پسری با "خودکال صولتی" به عمرش نوشته؟ امروز گفت که تو داروخونه کار میکنه!

دوستمم گفت حتما قسمت آرایشی بهداشتیه! (آخه ابروهاش لامصب خیلی تمیزه!)


نظرات 2 + ارسال نظر
Reyni پنج‌شنبه 10 مهر 1393 ساعت 19:02 http://reyni.blogsky.com

وا چه کلاس جالبی !!!
یادش بخیر ترم اول یه دختره توی کلاس ما بود به حدی بد صدا بود که همه وقتی حرف میزد قیافشون می رفت تو هم دیگه چه برسه به بقل دستیش !!!

کلاس مام همینجوریه تقریبا! فقط بجای اینکه قیافه شون بره تو هم همدیگه رو نگاه میکنن براش میخندن!

سعیده جمعه 11 مهر 1393 ساعت 20:59 http://nakhab.blogsky.com/

دست رو دلم نذار از این دانشگاه
هر کلاسی رفتم اسم کنفرانس و تحقیق برد
آدم میمیره از استرس

دقیقا مثه من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد