I want, I canܓܨ
I want, I canܓܨ

I want, I canܓܨ

117

آخر سر نفهمیدم این G = Log هست خب؟ Log هم 10 به توان آلفا! حالا من توانش رو بدست آوردم

شد 10 به توان 2.1208 !! خب بعدش چی میشه؟؟ چجوری حسابش کنم؟؟ آمار چی بود آخهههههه!

تازه تویه جای دیگه wi  هارو روی xi  ها نوشتم بعد همه رو با هم باید جمع کنم! جمع کسری چجوریه؟؟

توی مثالش هر چی با هم جمع میکنم جوابم اونی نمیشه که خودش آورده! واسه همین این مسئله

رو نصفه حل کردم! 

نظرات 2 + ارسال نظر
Reyni چهارشنبه 30 مهر 1393 ساعت 17:56 http://reyni.blogsky.com

خب توی اینترنت اون مبحثو سرچ کن شاید یه چیزی گیرت اومد

رفتم سره کلاس گفت توان رو با ماشین حساب!
اون کسر رو هم مخرج مشترک!

saeedeh جمعه 2 آبان 1393 ساعت 14:38

یعنی منم باید دوباره بشینم کار با ماشین حساب رو یاد بگیرم

آره دیگه! اصلا همه شو خودش حل میکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد