I want, I canܓܨ
I want, I canܓܨ

I want, I canܓܨ

124

امروزم فکر کنم خدا واسم یه مهندسی معکوس زد کارم حل شد! رفتم آموزش گفتم

اون دانشگاه دیپلممو داد فقط، تاییدیه نداد، گفت دیگه نمیخواد مشکلت حل شده!

حالا من! مات موندم و پر از ذوووووووووووووووووق

میگن حضرت عباس باب الحوائج هست من معنی اینو نمیدونستم ینی چی!  بعد

که فهمیدم ازش خواستم کارمو یجوری درست کنه که همین مدرکو قبول کنن... حالا

میبینم واقعا چه لذتی رسیدن به اون چیزی که میخوای... ایشالا خدا خیرو صلاح همه

رو تو حاجتاشون قرار بده.....

نظرات 2 + ارسال نظر
سعیده دوشنبه 19 آبان 1393 ساعت 23:49

واقعا اینقدر درگیرش بودی که از آقا درخواست کمک کردی
منم عاشقشم
همش می گم ایکاش اسم رهامم رو ابوالفضل گذاشته بودم
آخه ظهر تاسوعا بدنیا اومده

آخه دیگه خسته بودم اینقدر سوال پرسیده بودم...
واقعا؟ عجب روزی... خب صداش کن! بگو واسه تنوع خوبه

Reyni چهارشنبه 21 آبان 1393 ساعت 20:02 http://reyni.blogsky.com

پس خوبه که مشکلت حل شد

وااااااای آره، اصلا خیاااالم راحت شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد