I want, I canܓܨ
I want, I canܓܨ

I want, I canܓܨ

137

آره من امروز کلاس نرفتم! خیلیم خوشحالم! چه معنی میده استاد هر جلسه درس

بپرسه اونم از اول! نمیشه که عاقا...

بعدشم اینکه ازین آدمایی که فکر میکنن عقل کلن بدم میاد! هرچیم آدم مذهبیه فعلا

چسبیدن به من! نمیدونم در مورده من چه فکری کردن! دوست 11 سال پیشم با یکی

ازینا دست داد آخرش یه علامت داد! دختره امروز برگشته میگه یجوری بود مخصوصا

آخرش که علامت شیطان پرستی رو نشون داد! برای تو مهم نیست؟ گفتم هر کسی

اعتقادات خودشو داره :|

نظرات 2 + ارسال نظر
Reyni چهارشنبه 19 آذر 1393 ساعت 19:23 http://reyni.blogsky.com

اصولا پیچوندن کلاس عجیب بسی فاز داره

باور کن اگه ازش بپرسی اون حرکت یعنی چی دقیقا عمرا بدونه چون فقط یه چیزی دیدن و تکرارش می کنن بدون اینکه دقیقا بفهمن اون حرکت اصلا یعنی چی !

مخصوصا اگه استادش هر جلسه از اول تا اونجایی که درس داده بپرسه!

راستش این دوستم اینجوری نیست اطلاعات داره، ولی خب اونجوری که بگه شیطان پرسی و ازین حرفاس نه اعتقادی نداره

سعیده شنبه 22 آذر 1393 ساعت 17:37

من که هر دفعه جیم زدم پشیمون شدم

انسان از دیدگاه اسلام دیگه پشیمونی داره؟
مثه اینه که کلاس انقلاب رو نری!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد