I want, I canܓܨ
I want, I canܓܨ

I want, I canܓܨ

145

دوست دارم برم بازار هی خرید کنم، هی خرید کنم این حس خرید کردنم ارضا بشه

ولی خب پول موجود نیست... ینی یه کوچولو موجوده اونم تا آخر ماه باید نگه دارم

ولی دوست دارم خریـــــــــــــــــد کنم.... ولی نمیشه! آخهههههه چرااااااااااااااااا

نظرات 3 + ارسال نظر
Reyni سه‌شنبه 9 دی 1393 ساعت 17:38 http://reyni.blogsky.com

چی بخری حالا مثلا ؟
ولی من اصولا به محض اینکه دستم بره توی جیب خودم به تنها چیزی که فکر می کنم پس انداز کردنه

فقط دوست دارم خرید کنم! حالا چی رو نمیدونم!
منم خیلی دوست دارم پس انداز کنم... مثلا الان خرید نمیکنم! سعی میکنم پیاده یا با اتوبوس رفت و آمد کنم!

Reyni دوشنبه 15 دی 1393 ساعت 18:09 http://reyni.blogsky.com

همین کرایه ماشینا خودشون کلی پولن

آی گفتی... آی گفتی... من رفتم بلیط اتوبوس خریدم

یه مادر پنج‌شنبه 18 دی 1393 ساعت 19:02

من هر وقت می خوام خودم رو تحویل بگیرم یا به خودم پاداش یه کاری رو بدم، سر جیب رو شل می کنم یه چیزه الکی ولی گرون واسه خودم می خرم.
تنها زمانیه که حاضرم واسه بعضی چیزا پول بدم.

با این اوصاف من همیشه دارم به خودم پاداش میدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد