I want, I canܓܨ
I want, I canܓܨ

I want, I canܓܨ

147

خب امتحانا تموم شد! آمار رو با 11.25 قبول شدم! کلی هم ذوق کردم چون اصلا

انتظار قبولیشو نداشتم... آسون بود ولی وقت خیلی کم بود! 2 ساعت و 45 دقیقه

پای برگه بودم! تو طول زندگیم کلا بی سابقه بود من تا آخر پای برگه بشینم اونم

وقت کم بیارم! به قول خانوم سیری باید تو گینس ثبت بشه!

روزا میگذره! خیلی معمولی... حس ازدواج دارم! نمیدونم چرا! همش فکر میکنم

به زودی قراره ازدواج کنم! :/ مزخرفــــــ


نظرات 1 + ارسال نظر
Reyni چهارشنبه 1 بهمن 1393 ساعت 12:07 http://reyni.blogsky.com

الهی بمیرم چقده کم بود وقتش

خب ازدواج کن

به نسبت سوالایی که داده بودی وقت خیلی کم بود!
9 تا سوال بود ولی هر کدوم 3 قسمت!

فقط حسش هست آخه بقیه چیزاش نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد