I want, I canܓܨ
I want, I canܓܨ

I want, I canܓܨ

148

طرفت متولد اردیبهشت 74 هست بعد تو جواب یکی از کامنتاش نوشته:

"من 20 سالمه و اردیبهشت سال دیگه 21 ساله میشم!" میگن طرف خود

بزرگ بینی مضمن داره همینو میگن! حالا چرا برام این قضیه حرص آور شده؟

چون این خانوم خیلی حس میکنه هر حرفی رو باید بزنه، حس میکنه یه

پوستر درست کرده کار فرهنگی کرده، حس میکنه بزرگه و از همه مهمتر بدون

هیچ شکی بخاطر حرفای سیاسی که تو اینستاگرام میزنه خجالت میکشه

بگه 19 سالشه! چون هر کی بره تو پیجش میفهمه سنش که هیچی عقلش

کمه واسه همین سنشو میبره بالا... بعد خودشم مذهبی که هیچ حزب اللهی

میدونه! همینه که میگن هرچی مذهبی دروغگوتر دیگه! راست گفتن دیگه، اینم

یه نمونه ش! از حرصش رفتم تو اینستاگرامم نوشتم حکم معاون احمدی نژاد

اومده حالا فعلا لال مونی گرفته!

نظرات 1 + ارسال نظر
Reyni پنج‌شنبه 2 بهمن 1393 ساعت 19:43 http://reyni.blogsky.com

ای بابا اینقده هستن از این جور آدما ...
راستشو بخوای منم به خاطر همین چیزا دوست ندارم توی هیچ کدوم از این فضاهای اجتماعی فعالیت کنم . دیروزم رفتم پستهای توی.ترمو پاک کردم ...
من کلا این پیج ایرانیا رو که می خونم کلی خونم بجوش میاد از بس که حرف سیا.سی و هزار و یک جور مزخرف دیگه می زنن ...

میدونی بیشتر چی حرص در میاره؟؟ اینکه طرف همکلاستم باشه! (این خنده از روی دیوونگیه!)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد