I want, I canܓܨ
I want, I canܓܨ

I want, I canܓܨ

154

خیلی وقته پست نذاشتما!!

نبودم! رفته بودم جنوب! خوب بود! یکی خواسته ازمان خواستگاری کنه! خندم گرفته

بود! آخه حدس میزدم طرف اینکارو بکنه! حالا فکرو خیال نکنید بابا طرف مسن هست!

واسه یکی دیگه حتما خواسته! ولی نگفته واسه کی! اینارو هم به دوستم گفت!

این از این!

موندم چرا من انقد خوش سلیقه م؟؟ ها؟؟ خوش سلیقه م دیگه! دروغ میگم؟؟

وگرنه چرا گوشیه من؟ چرا کفشه من؟؟ چرا چتــره منو میدزدن آخه؟؟؟ شما بگید

آخه چترم دزدیدن داره؟؟ اونم تو دانشگاه؟؟ دیروز اصلا یه حرصی گرفته بود وجودموووو

سره کلاس معرفت شناسیم محمود توکلی مهمان اومده بود! دخترا هم هی چرت

میگفتن بعده کلاس! میخواستن یکیو بش بندازن اونم گفت من دم به تله نمیدم بعد

رفت بیرون! استادمون فلسفه درس داد! "در عالم دو چیز هست، یکی من، یکی

نه من، ینی  من منم، نه من منم" :)) کلی خندیدیم

نظرات 1 + ارسال نظر
Reyni پنج‌شنبه 30 بهمن 1393 ساعت 20:34 http://reyni.blogsky.com

وقتی مقنعه رو جلوی چش خود آدم می دزدن دیگه چه انتظاری میشه داشت ؟!!! چتر که دیگه جای خود داره . باید مراقب باشیم یه وقت خودمونم ندزدن

این استاداتونم که همه یه چیشون میشه وا

دقیقا به مامانم گفتم در عجبم چرا خودمو نمیدزدن!

استادمون داشت شوخی میکرد
تازه بعدشم گفت مثه اون شعره من نه منم نه من منم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد