I want, I canܓܨ
I want, I canܓܨ

I want, I canܓܨ

178

چند روزیه که احساس میکنم زشتم!
احساس میکنم اصلا آدمی نیستم که دیگران میخوان!
اصلا هیچکس دوست نداره به من توجه کنه!
چون فکر میکنن من خشکم!
چرا من خلم؟ چرا اینجوریم؟ چرا تا دیروز از گلدوست خوشم میومد
امروز از یگانه! و میدونم چند وقت دیگه از یه نفر دیگه!
اصلا چرا من باید از یه جنس مخالفی که میشینه با همه حرف میزنه بجز من
خوشم بیاد؟ البته یگانه آدم خاکی هست کسی نیست ازش بدش بیاد
خلاصه اینکه من خلم، خلم و خلم

نظرات 3 + ارسال نظر
Reyni چهارشنبه 21 مرداد 1394 ساعت 11:26 http://reyni.blogsky.com

منم دقیقا مثل توام ... همین طوری و خوشبختانه می دونم که چرا باهام اینطوری رفتار میشه .
چون من تو و بیرونم یکیه و اهل لا.سیدنم نیستم و به هیچکس هم رو نمیدم . دلیلش دقیقا همینه ...

آره بخاطر همینه...

شقایق جمعه 30 مرداد 1394 ساعت 01:17 http://yedavtalab95e.blogfa.com

و خل تویی...(:

ممنون دخترم

یه مادر یکشنبه 15 شهریور 1394 ساعت 17:28

سخت گرفتیا
ما هم این دوران رو گذروندیم
مثل همین حال و هوای تو
سخت نگیر
دوستت دارم

تازگیا حس میکنم یه کوچولو بزرگ شدم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد