I want, I canܓܨ
I want, I canܓܨ

I want, I canܓܨ

182

یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه، چهارشنبه
اینا چین؟؟ روزایی که من باید برم دانشگاه :|
و بالاخره بعد از سال ها فس فس کردن  کلاس زبان ثبت نام کردم!
پس برنامه بالا رو + دوشنبه و پنج شنبه کنید!
کلی وقتم پر شده، اینجوری خوبه فکرو خیال الکی نمیکنم!
یه چیزیم هست هر وقت یادش میوفتم خندم میگیره
این ترم اکثر کلاسام شلوغ هست سر یه کلاس هی میگفتم هیییییسسسسس :|
آخرشم عماد گفت پری (پریچهر! من) دیگه پنچر شد انقد هیییسسسسس گفت  :|
میدونم خنده دار نبود ولی نمیدونم چرا من میخندم!

نظرات 1 + ارسال نظر
Reyni چهارشنبه 22 مهر 1394 ساعت 20:22 http://reyni.blogsky.com

دلت بسوزه من و برایان و رایان هر شب داریم میریم کلاس زبان اونم از پایه ...

به هر حال امیدوارم کلا توی همه چی موفق باشی

مرسیییی تو هم همینطور دوسته من
منم از پایه م

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد